سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موتور برق بی صدا

موتور برق خانگی یا موتور برق بی صدا

برای تامین برق مورد نیاز در مکان‌هایی که سطح صدا یکی از دغدغه‌های اصلی آنهاست، مانند استفاده در منزل، مطب‌های پزشکی و استفاده از موتورهای برقی خانگی یا بی‌صدا، موتورهای برق کانوپیک یا بی‌صدا باعث می‌شوند هنگام روشن شدن صدای بسیار کمتری داشته باشند. که منجر به قیمت بالاتری نسبت به موتور الکتریکی بدون سایبان می شود.

 

الکتروموتورهای خانگی معمولاً در توان های پایین مانند 1 کیلو وات تا 10 کیلو وات هستند که برای یک یا دو واحد مسکونی مناسب هستند.

 

لازم به ذکر است که این الکتروموتورها فقط در مواقع قطعی برق قابل استفاده مداوم (کار مستمر) نمی باشند و یا برای مدت 1 تا 7 ساعت باید الکتروموتور به طور مداوم روشن باشد.

موتور برق چینی

موتورهای برقی چینی امروزه به دلیل کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای ژاپنی و برند موجود در بازار ایران توانسته اند همیشه یکی از اولین انتخاب ها در هنگام خرید باشند.

 

البته با توجه به وجود برندهای مختلف چینی در بازار، به دلیل ناآشنایی خریدار و همچنین سوء استفاده برخی از فروشندگان، یک موتور برق بی کیفیت یا حتی تقلبی با قیمت گزافی به فروش می رسد. مارک چینی خوب

 

توصیه ما به شما مصرف کنندگان گرامی این است که خرید خود را از فروشگاه های معتبری که مشخصات را به صورت رسمی ثبت کرده اند انجام دهید تا در صورتی که خرید شما بعداً مشکلی پیدا کرد و یا آسیب دید با خیال راحت نسبت به رفع آن اقدام نمایید. در صورت وجود مشکل با فروشنده تماس بگیرید.

 

مشاهده شده است که خریدار پس از خرید موتور برق از مغازه بعداً پس از بروز مشکل یا خرابی پس از مراجعه به فروشنده و اعلام مشکل، فروشنده با ارائه انواع الکتروموتور از قبول مشکل توسط شرکت رادوکو خودداری کرده است. بهترین برندهای دنیا، شما محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهید و می توانید با خیالی آسوده خرید کنید.